Zaznacz stronę

Po pierwsze integracja.
Integracja zespołu wpływa znacząco na wyniki jakie osiąga firma. Można bez żadnych przeszkód stwierdzić, że zgrany zespół to skuteczny zespół.
Na rynku można zaobserwować wciąż rosnące zainteresowanie różnego typu formami rozrywki dla pracowników.

12633741_531324843709640_5159136975643987721_o

Po drugie scenariusz
Główną rolę zaczął odgrywać scenariusz, który jest zawsze unikatowy i opracowywany pod każdą grupę indywidualnie. Czyni on zabawę nie tylko bardziej wartościową, ale co najważniejsze ciekawą. Zawodnicy muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości i jej konwencji, starając się realizować z powodzeniem zadania jakie na nich czekają. A mogą być one różne, logiczne bądź zręcznościowe. Wszystko zależy od opracowanej wcześniej fabuły.
Jedyne ograniczenie stanowi wyobraźnia
Nie ogranicza nas przy tworzeniu gier liczba zawodników, tych zawsze można podzielić na zespołu. Nie ogranicza nas także pomysłowość. Możemy łączyć dowolnie elementy np. geolokalizację z formami sprawnościowymi. Logicznymi, które polegają np. na odszyfrowaniu kodu, albo kreatywnymi np. połączeniu elementów, tak aby zdobyć przedmiot, którego nie da się po prostu wyjąć ręką.
Czas ucieka.
Ucieknij za nim skończy się czas
Ciekawą formą gry zespołowej jest tzw. escape room, który zaaranżować można w każdej przestrzeni. Polega ona na wydostaniu się z pomieszczenia w określonym czasie poprzez rozwiązanie wszystkich zagadek. Na otwartym terenie z kolei aranżujemy pole minowe, które należy bezpiecznie przejść, uważając na każdy kolejny element.
Nasza agencja posiada również dwa stacjonarne punkty w Zabrzu. W www.themysteryroom.pl zagrać można w dwóch tematycznych pokojach: „Porwaniu” i „Rytualne Szamana”.

1412

Emocje i jeszcze raz emocje.
Gry scenariuszowe doskonale uzupełniają tradycyjne formy spędzania czasu jak np. offroad, paintball, tyrolka itp. Dodają im fabuły, znaczenia i większych emocji, które są zapamiętywane jeszcze długo po finale. Dają poczucie integracji, ale też i zdrowej rywalizacji zwiększając w graczach motywację do współdziałania w zespole.
Klienci też chętnie grają.
Grę ogranicza tylko wyobraźnia. Nie fundusze, czy ilość personelu. Często realizuje się gry, które pomimo niewielkiego nakładu finansowego stają się hitem. W doskonały sposób można je wykorzystać do budowania silnych więzi klientów z marką. Dając im szansę na to, aby mogli wejść do wykreowanej przez nas rzeczywistości i poczuć z nami emocjonalną wieź poprzez współzawodnictw, przeżywanie tych silnych emocji oraz wyzwaniu, które na nich czeka. Należy pamiętać, że ludzie lubią ze sobą po prostu rywalizować najlepiej o wyznaczone nagrody. Gry scenariuszowe to bez zwątpienia ciekawy pomysł na pozyskanie lojalności i przychylności klientów do firmy. A zwłaszcza jej promocji.

 

SAM_8156
Zapraszamy do wspólnej zabawy.

<p>Udostępnij:</p>
Share on Facebook
Facebook
0

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij