Wprowadzenie
Mamy przyjemność wspierać działania biznesowe swoich klientów, głównie w obszarze komunikacji sprzedażowej i działań promocyjnych, do których także należą działania eventowe. Stąd też chcemy podzielić się z Wami swoimi doświadczeniami, w tym, co działa w kontekście docierania do odbiorców i wzmacniania w nich zaangażowania.
Komunikowanie wartości i unikalności
Warto komunikować wartości i unikalność produktu/usługi. Dostarczanie wartości natury emocjonalnej – zmysłowej – dzięki stworzeniu doświadczeń zmysłowych, które angażują zmysły odbiorców i tworzą niezapomniane wrażenia (np. jedzenie w całkowitej ciemności – polecam!) to kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.
Wzbudzanie emocji
Wzbudzanie emocji nie tylko przez komunikację, ale i inne angażujące działania np. grywalizację, storytelling… to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.
Nastawienie na klienta
Nastawienie na kognitywną, behawioralną oraz relacyjną postawę wobec klientów oraz dbanie o pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu odbiorców z marką to kluczowe elementy w budowaniu relacji z klientami.
Osobiste interakcje
Opieranie się na osobistych interakcjach między marką a konsumentem/odbiorcą oraz dostarczanie istotnych korzyści dla odbiorców to kolejne sposoby na kreatywne dotarcie do odbiorców.
Koncentracja na potrzebach klientów
Koncentracja na potrzebach i korzyściach, jakie Twoja oferta przynosi klientom oraz na tym, że to konsument jest najważniejszy i ma prawo do wyrażania siebie oraz nadawania kierunku zmian – czyli ma prawo do komunikowania swoich potrzeb to ważny aspekt w budowaniu relacji z klientami.
Innowacyjne podejście
podejście Wykorzystywanie innowacyjnego podejścia i taktyki w celu dotarcia do odbiorców w kreatywny i angażujący sposób oraz bycie w swoim podejściu kreatywnym i otwartym na szukanie nowych sposobów dotarcia do swoich odbiorców to kluczowe elementy w budowaniu silnej pozycji na rynku.
Zaskakiwanie klientów
Zaskakiwanie swoich klientów i dostarczanie im niezapomnianych doświadczeń, które będą się wyróżniać na tle konkurencji to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców. I tak np. dla jednego z ZOO zorganizowaliśmy wspólną kampanię promocyjno-edukacyjną. Uczestnicy zbierali pieczątki za wykonane różne zadania rozlokowane na ich terenie. Dzięki temu zaangażowaliśmy ich gości w mocniejszy sposób, wzbudziliśmy spore zainteresowanie, a także zwróciliśmy uwagę na różne ważne aspekty np. edukacyjne.
Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi
Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi to bardzo dobry krok w kierunku dotarcia do zadowolonych, lojalnych odbiorców, którzy, nawet jeśli ostatecznie nie dokonają większych zakupów, to będą głośno innym mówić o tym, czego sami doświadczyli.
Zakończenie
Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzeniem się więcej na temat naszych doświadczeń zapraszamy do kontaktu.